Zamień ten tekst na URL Webhooka

Lekcja tekstowa
Lekcja audio
Zadanie
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Cześć, to będzie szybkie, ale bardzo ważne.

 

Ponieważ pamiętam jak sam miałem pewne obiekcje co do tworzenia dodatkowych świateł.

Przecież ich tam fizycznie nie ma. 

 

Ale potem zobaczyłem jak pracuje fotograf i zrozumiałem, jak te wszystkie piękne ujęcia w magazynach zazwyczaj są tworzone.

I okazuje się, że stosują podobne zabiegi jakie omówiliśmy sobie w poprzedniej lekcji.

Jedna ważna sprawa to to, żeby tlyko nie przesadzić.

 

Głównie zalezy nam na tym, żeby wydobyć jakieś faktury, detale i martwe strefy, które bez nich są po prostu niewidoczne.

Albo by dodać balansu do kompozycji, gdy okazuje się, że jedna strona renderu jest cięższa, przez większą ilosć światła...

 

Zamiast czarować tutaj i opisywać, to po prostu poniżej znajdziesz link.

Obejrzyj go proszę, a uzmysłowisz sobie, że dodatkowe światła bywają czasem bardzo ważne.

I nie ma powodów, żebyśmy bali się ich używać.

 

Twoje zadanie na teraz - obejrzyj film i dopiero potem jedziemy dalej.

https://www.youtube.com/watch?v=X10wK5FaJcE

No items found.
M03L04 Fotograf vs. Render
keyboard_arrow_down
Zaawansowana Kompozycja i światło
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.